fbq('track', 'ViewContent', { content_type: 'product', content_ids: ['3743'], value: 2690, currency: 'HUF' }); document.addEventListener('AddToCart', function(e) { var id = e.detail.product.id; var value = parseFloat(e.detail.product.price) * e.detail.product.quantity; var currency = e.detail.product.currency; fbq('track', 'AddToCart', { content_ids: id, content_type: 'product', value: value, currency: currency }); }) 199645423865922
A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Menü
06209265181

Alhambra - A vezír kiváltsága - 1. kiegészítés

Ár:
2.690 Ft
2.590 Ft
Kedvezmény: 100 Ft
Gyártó: PIATNIK_HU
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Sok érdekes és új dolog vár téged ebben a dobozban. A Vezír kiváltsága: Azonnali akció. Felvonulási épületek: Háromszor akkora lehet épületeid értéke. Pénzváltó: Két pénznemben is fizethetsz. Bónusz kártyák: Pontozásnál nagy meglepetés érhet. Mindezt tartalmazza az Alhambra első kiegészítője. Csak az Alhambra alapjátékkal együtt játszható új játékelemek.

NEM KAPHATÓ!
Kifutás dátuma:
2020-01-06

Leírás

A Dirk Henn, Wolfgang Panning páros által 2004-ben készített kiegészítő az Alhambra alapjáték első folytatása, ami számos újdonságot ad hozzá a játékhoz.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
24 építési lap, 10 bónusz kártya, 6 vezír korong, 6 pénzváltó kártya, 1 játékszabály
 
 
 
A játék menete:
 
A kiegészítő doboz négy modult tartalmaz. Mindegyik modult lehet egymagában is használni a játékhoz, de akár az összeset is egyszerre.
 
Az egyes modul a vezír kiváltsága: Minden játékos kap egy vezír korongot, amit akkor használhat fel, amikor nem a saját kör folyik. Ahhoz, hogy aktiválódjon, szimplán át kell fordítani. Ilyenkor az éppen a húzózsákból kikerülő épület lapkát meg lehet vásárolni, de csakis úgy, hogy ha pontos összeget tudnak érte fizetni a megfelelő színű pénz lapokból. A vezírt úgy lehet újra aktívvá tenni, ha a saját körben az akciót arra használják fel, hogy visszafordítsák a korongot.
 
A második modul a pénzváltó: A hat pénzváltó kártyát egy meghatározott sorrendben be kell keverni a pénz pakliba. Amikor kikerülnek az asztalra, lehetőség van elvenni az egyiket ahelyett, hogy a normál pénz lapok közül választanánk.
 
A későbbi köreid egyikében felhasználhatod ezt a lapot arra, hogy a lapon szereplő két szín között megváltoztasd az egyik színét. Például, a narancs-zöld váltó lapot használhatod arra, hogy a narancs pénzeidet átváltod zöldé, vagyis olyan, mintha zöld lenne a színe a pénzlapnak. Igen hasznos dolog, amikor nincs a kezedben a megfelelő színű pénzből a vásárlásra szánt összeg.
 
A harmadik modul a bónusz kártyák: A játékosok számának megfelelően bizonyos számú bónusz kártya lesz kiosztva a játékosoknak, aminek tartalmát titokban kell tartaniuk. Ezek a kártyák egy bizonyos épület rajzát tartalmazzák, és ha a játék során meg tudja venni egy játékos azt az épületet, ami a kártyáján szerepel, akkor a pontozási fázisban lehetősége van megmutatni. Ha ezt megteszi, a kártyán szereplő épület plusz egy olyan színű épületnek számít, mint amire vonatkozik a kártya.
 
A negyedik modul a munkások házai: Minden színből csinálunk egy stacket és kirakjuk a játéktérre. Ezek a lapkák nem tartalmaznak számot. A játék során maximum 3 ilyen épületet építhetünk be a szabályoknak megfelelően az alhambránkba, és mindig a stack tetején lévőt kell elvennünk. Ezeket az épületeket érdemes az azonos színű épületeid mellé tenni, ugyanis minden azonos színű épületért, ami mellette van egy épületnek számít ez a lapka. Vagyis ha egy lila munkás ház mellett egy darab lila épületünk van, akkor a munkás ház egy extra épületnek számít. Viszont ha három lila épület veszi körbe, akkor már három épületnek számolandó.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A pontszámolások az alapjátéknak megfelelően zajlanak. Viszont a munkások házai nagyon meg tudják keverni a sorrendeket a pontokért való versengésben. Erre mindig figyeljünk oda, ha használjuk az adott modult.
 
Végezetül:
 
A Vezír kiváltsága egy remek kiegészítés az alapjátékhoz. Azt, hogy mi döntjük el, hogy melyik modult(okat) használjuk a négy közül, nagyon pozitív dolognak tartom. Ajánljuk mindazoknak, akik rendelkeznek az alapjátékkal, és szeretnék új dolgokkal megfűszerezni Alhambrájuk épülését.

Társasjáték GURU webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban 

Kell ennél több?
Társasjáték GURU 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Ezt ne hagyd ki!