A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Menü
06209265181

Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától - /EV/

Ár:
5.290 Ft
4.790 Ft
Kedvezmény: 500 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: Chalk and Chuckles
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Cápa támadás!

Tengermélyi kalandra hív titeket a társasjáték, ahol cápák vadásznak ádázul a kishalakra. Ki lennél szívesebben: vadász vagy csalétek?

Gyors, pörgős parti játék gyerekeknek 4 éves kortól.
Név: Kép: Állapot: Elérhetőség: Ár: Kosárba
Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától - /EV/
új
Raktáron
5.290 Ft 4.790 Ft
Menny.:dbKosárba
Chalk and Chuckles - Beware of the Shark Óvakodj a cápától BONTOTT társasjáték
használt
Előrendelhető
5.290 Ft 4.790 Ft
Menny.:dbKosárba

Leírás

A játékról röviden: 

A Chalk and Chuckles gyártó 2012-ben megjelent gyorsaságot és koncentrációt fejlesztő társasjátéka, 2-5 főig hívja a gyerekeket játszani egy tengermélyi kalandban.

 

Mit kapunk a dobozban?

2 darab hat oldalú dobókocka a különböző játékvariációkhoz (két-két speciális oldallal), tenger tábla, cápa kesztyű, 4 darab halacska zsinórral, pont jelölő halacska tokenek.

 

A játék menete:

A játékosok három féle játékvariáció közül választhatnak. A játék elején osszunk ki minden játékosnak 8 halacska jelölőt (ők jelentik majd a pontot is a játék végén).

1. játékvariáció: Cápa támadás

A játékosok közül egy valaki a cápa kesztyűt kapja meg, a többiek a kis halaikat behelyezik a tenger közepébe és a zsinórjukat fogják csak.

A cápát alakító játékos mond egy számot 1-4-ig, majd dob egy kockával. 

Ha megegyezik a dobott érték a mondott számmal:

A cápának minél több halacskát kell megfognia, mielőtt a többi játékos kirántaná azokat a tengerből.

Ha sikerült megfognia egy vagy több darabot, annyi halacska jelölőt kap. A kesztyűt átadja a megfogott hal gazdájának (ha többen vannak, választ közülük valakit) és megkapja annak a halacskáját, amelyet a tengerbe helyez. Az új cápa követi a fentebb leírtakat.

Ha nem egyezett meg a mondott számmal a kidobott érték:

Amennyiben egy halacskát tartó játékos tévesen rántotta ki a tengerből a halát, úgy egy jelölőt ad a cápa kesztyűt hordó játékosnak. Ha a cápa fogott meg tévesen egy (vagy több) halacskát, neki kell jelölőt átadnia.

Ha egy speciális oldalt dobott ki a kockán, akkor vagy minden játékostól kap egy-egy jelölőt (Nyerő cápa oldal) vagy a jobbján ülő játékos kap tőle egy jelölőt (Szerencsés hal oldal).

2. játékvariáció: Óvakodj a cápától!

Ebben a játékban a cápának nem kell számot mondani. Amit a dobókockával kidob, annak a számnak megfelelő halacska tulajdonos próbálja majd menekíteni a kis halát a tengerből. 

Ha a cápa elkapta azt, akkor a halacska tulajdonostól kap egy jelölőt és utóbbi megkapja a cápa kesztyűt. Az előző cápa immáron halacska tulajdonossá válik és vissza kell tegye a tengerbe a halát és annak madzagját kell fognia. Amennyiben a halacska menekül el sikeresen, úgy a cápa ad neki egy jelölőt. Ez esetben a cápa kiléte nem változik.

Ha valamelyik halacska tévesen mozdult meg, úgy a cápának jár a jelölő. Amennyiben olyan számot dob ki a cápa, amilyen számmal rendelkező halacska nincsen (mert kevesebben játszotok), úgy a halacskáknak nem szabad erről szólnia, hiszen ha megmozdulnak, a cápának jelölőt kell adniuk.

A speciális oldalak a kockán az előző játékvariáció szerint alakulnak.

3. játékvariáció: Veszélyes vizeken

A cápa ebben a variációban két dobókockával dob és csak azokat a halakat nem szabad elkapnia, akiknek a számát kidobta. Ha például a 2-es és a 3-as számot dobta ki, akkor az 1-es és a 4-es halacskát kell elfognia. Akiket elkapott, azoktól kap jelölőt. Ha csak az egyiküket sikerült elkapnia, úgy csak tőle kap jelölőt. Az így kapott jelölőt tovább is adhatja annak a halacskának, akit nem sikerült elkapnia. A cápa kesztyű az elkapott halacskához vándorol és az ő madzagját kapja a korábbi cápa. Akik megmozdították a zsinórjukat, pedig nem kellett volna menekülniük, azok is jelölőt adnak a cápának. A játékvariáns oldalak az előző játékvariációk szerint alakulnak.

 

Hogyan lehet nyerni?

A játék variánsokban addig megy a játék, míg valamelyik játékos el nem veszíti az összes pont jelölőjét. Ekkor megszámolja mindenki a jelölőit és akinek a több van, az nyerte a játékot!

 

Végezetül:

A Chalk and Chuckles kiadó Óvakodj a cápától társasjátéka egy rekem gyorsasági, koncentráció és megfigyelő képességen alapuló társasjátéka 4 éves kortól. A játékosok kedvükre alakíthatják akár még a pálya nagyságát is, kombinálva a három féle játékvariációval.

Felnőttek csak akkor próbálkozzanak a játékkal, ha nem félnek a gyerekek gyors reakció képességétől!

Társasjáték GURU webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban 

Kell ennél több?
Társasjáték GURU 

Paraméterek

Ajánlott korosztály 5-6 éves kortól
Játékosok száma 2-5 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege egyszerű
Játékosok száma (max) 5 fő
Ajánlott életkor (min) 6 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 6 év felett
Játékidő (maximum) 25 perc
Játékidő (minimum) 15 perc
Téma cápa
Játék jellege alapjáték
Kiadó Chalk and Chuckles
Kiadás éve 2015
Kiadás nyelve angol
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Igen
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Taktikai gondolkodás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!