A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Menü
06209265181

Chalk and Chuckles - Super Math Spy - /EV/

Ár:
5.490 Ft
4.690 Ft
Kedvezmény: 800 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: Chalk and Chuckles
Átlagos értékelés: Nem értékelt
A Super Math Spy-ban mindannyian kémeket alakítotok, akiknek a küldetés kártyájukon látható számot kell dekódolniuk ahhoz, hogy nyerhessenek. Vedd fel a szuper szemüvegedet, hogy láthasd a nyom lapokon lévő számokat!
Név: Kép: Állapot: Elérhetőség: Ár: Kosárba
Chalk and Chuckles - Super Math Spy - /EV/
új
Raktáron
5.490 Ft 4.690 Ft
Menny.:dbKosárba
Chalk and Chuckles - Super Math Spy BONTOTT társasjáték
használt
Előrendelhető
5.490 Ft 4.690 Ft
Menny.:dbKosárba

Leírás

A játékról röviden:

A Chalk and Chuckles kiadó 2012-ben megjelent társasjátéka 7 éves kortól, 2-4 játékosnak egy szórakoztató, matematikára épülő kém játék!

 

Mit kapunk a dobozban?

Küldetés kártyák (1-100-ig számozva), ujjlenyomat lapok, hat oldalú kocka műveleti jelekkel, dekódoló szemüveg, játékszabály.

 

A játék menete:

Minden játékos kapjon 5 darab küldetéskártyát, amelyet maga elé helyez egy pakliban. Vegyétek fel a szemüvegeteket. Terítsétek ki az asztalon az ujjlenyomat lapkákat képpel lefelé. Ezeken 1-9-ig találhatóak számok, amelyeket a kidobott műveleti jellel kell majd használnotok. Mindenki nézze meg a legfelső lapján lévő számot! A kezdő játékos dobjon a dobókockával. Attól függően, hogy mit dobott ki, minden játékosnak fel kell kapkodnia az ujjlenyomat lapokat, de csak azt, amire szüksége is van! Például, ha a lapunkon a 15-ös szám szerepel és a kezdő játékos a szorzás jelet dobta, úgy vegyük fel minél előbb a 3-as és az 5-ös ujjlenyomatot! Ha az összeadást, akkor 9-es és a 6-os jelet! Nincs megkötés arra, hogy hány darab számot kapkodhatunk fel. A műveletek között szerepelnie kell a kidobottnak, de nem kizárólag annak, így később, ha nagyobb számot kapunk, kedvünkre válogathatunk köztük.

Aki elsőként sikeresen vette fel a jeleket, kiáltsa be, hogy "Küldetés teljesítve!". Ekkor mindenkinek abba kell hagynia a keresgélést és a bekiáltó játékosnak le kell vezetnie az műveletet! Ha helyes volt, úgy a lapját félre teszi, már csak 4 küldetés kell a nyeréshez. A többieknek ilyenkor az addig nézett lapjukat a kártyapaklijuk aljára kell tenniük. Ha helytelen volt, úgy ebből a körből már kimarad és a lapot a paklija aljára kell tegye. A többiek tovább folytathatják a keresést az eddig nézett kártya számával.

A hat oldalú dobókockán az alábbi műveletek szerepelnek: összeadás, kivonás, osztás, szorzás és kétszer Super Math Spy fej, azaz joker jel, amikor olyan műveletet használhatunk, amilyet csak szeretnénk!

 

Hogyan lehet nyerni?

Minden kém annyi ujjlenyomatot vehet fel a körében, amennyit csak szeretne, de a lap megoldásánál mindegyiket használnia is kell.

Ha mi oldottuk meg az 5 küldetés lapunkat elsőként, úgy megnyertük a játékot! 

 

Végezetül:

A Super Math Spy kémjei egy-két játszma után kenni-vágni fogják a gyors fejszámolást! Gyors reakció és kockázat felismerésre is szükségünk lesz: a leggyorsabb útat vagy a minél több ujjlenyomat felvételt válasszuk? Hiszen, ha szinte minden szám nálunk van, a többiek mit is vehetnének fel?

Remek szórakozás kisiskolásoknak és már nem iskolásoknak is!

Társasjáték GURU webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban 

Kell ennél több?
Társasjáték GURU 

Paraméterek

Ajánlott korosztály 7-8 éves kortól
Játékosok száma 2-4 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege közepes
Játékosok száma (max) 4 fő
Ajánlott életkor (min) 7 év
Ajánlott életkor (max) 12 év
Ajánlott korosztály 7-12 év
Játékidő (maximum) 30 perc
Játékidő (minimum) 25 perc
Téma matekos
Játék jellege alapjáték
Kiadó Chalk and Chuckles
Kiadás éve 2015
Kiadás nyelve angol
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Igen
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Matematika készségek fejlesztése
Fejlesztési területek Helyzetfelismerés
Fejlesztési területek kombinációs készség

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!