A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Menü
06209265181

Szamuráj szellem

Ár:
7.090 Ft
6.290 Ft
Kedvezmény: 800 Ft
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó: Gém Klub Kft.
Átlagos értékelés: Nem értékelt
A hét szamuráj 1954-ben készült fekete-fehér film társasjáték adaptációja Antoine Bauza nevével fémjelezve. A játékosok egy-egy szamurájt alakítanak, akiket a bandita támadások által elnyomott japán kis falu felbérel, hogy védjék meg termésüket, házaikat és asszonyaikat.

A Szamuráj szellem egy fantasztikus hangulatú kooperatív kártyajáték, ahol a játékosoknak folyamatosan mérlegelniük kell, mennyit kockáztatnak a siker érdekében. Ha ugyanis a kártyavezérelt támadások következtében az összes kunyhó és/vagy család elpusztul, a játéknak vége, viszont ha egy szamuráj túl sokszor vállal harcot, és negyedszer is megsebesül - vagyis meghal -, akkor is elvesztették a játékot!
Állapot
új
Menny.:db

Leírás

A játékról röviden:
Antoine Bauza-t A hét szamuráj 1954-es film ihlette meg, amely alaptörténete szerint egy fizetni nem képes japán kisfalu felbérel hét szamurájt, hogy az őket kizsákmányoló rablóktól. A harcosoknak azonban nem kínálnak semmi mást, csak pár napi élelmet, mégis becsületességből elvállalják a küzdelmet a szamurájok.

Mit kapunk a dobozban?
7 szamuráj karaktert, amely egyik oldala emberi, másik állati szellemmel van felruházva, 1-1 szamuráj bábut, a japán kisfalut ábrázoló táblát, házakat, embereket és kerítéseket szimbolizáló tokeneket, a speciális képességeket jelölő tokenek, kezdő játékos token, rablók paklija, seb tokenek.

A játék menete:
Amint a bevezetőből kiderülhetett, a játékot együttes csapatmunkával és taktikus lépésekkel tudják a szamurájok megnyerni. Amennyiben elvesztik egyik játékos társukat, meghal az összes falu lakó vagy elég az összes ház, úgy elvesztették a játékot.
A játék különböző kártyamennyiséggel játszandó, a játékosok számától függően.
A banditák kártyáin számokat és plusz hatásokat láthatunk, az alapcsomagban 1-es, 2-es, 3-as banditák kaptak helyet nem erős hatásokkal, pl. ha a lap van legfelül, úgy minden körben éget egy kerítést - ha az nincs, házat stb.
Három nagyobb kört kell túlélnünk a falu lakókkal együtt: mindegyik körben az alap kártyacsomag, plusz a második és harmadik körben 5-ös és 6-os nehézégi szintű banditákkal kell majd megküzdenünk. Ezek a bandita főnökök már veszélyesebb akciókkal vannak megáldva, pl. sebzés vagy azonnali kiesés a körből.

Minden szamurájnak van egy alap speciális képessége, amelyet minden körében igénybe tud venni vagy át tud ruházni a másik játékosra (egy kör erejéig, de akár minden körében). 
Egy körünkben vagy húzunk egy lapot, vagy átadjuk a képességünket valakinek, de akkor egy lapot lefordítva külön tezsünk a pakliból. Ezt a paklit a kör végén nézzük csak meg és attól függően hány tűz jelzésű bandita lap került bele, égetünk kerítést vagy ha az már nincs, házat.

Ha egy játékos kártyát húz fel, azt a karakter panelje két oldalán gyűjtheti: a bal oldalra három kártyát tehet (ház, rizs-sisak, baba jelekkel ellátott lapokból egyet-egyet), a jobb oldalra bármilyen bandita lapot. A jobb oldal az úgynevezett 'elszenvedés' oldala. Minden szamurájnak be van számozva ez az oldala, bizonyos mennyiségű banditával meg tudnak küzdeni, ha azonban azt az értéket túl lépik, felégetnek egy házat és kiesnek abból a körből.
Például a banditánk 12 lépcsővel van megáldva, pontosan 12-es összeget összegyűjtve egy extra képességet aktivál. Ez az akció csakis a jobb oldalon lévő lap gyűjtögetéssel érhető el, aktiválásával a sorban legfelső lapot kidobjuk és felhasználjuk azt. Ilyen pl. Kikuchiyo képessége, amellyel egy-egy bandita lapot kidobhatunk egy-egy játékos jobb oldali sorából.  

Hogyan lehet nyerni?
Minden játékos összesen 3 sebet szerezhet, a második megszerzésével átfordul karaktere az állati panel oldalra, a negyedik sebbel elvesztettük a játékot.
A játékosok akkor nyernek, ha marad ember és ház a japán falucskában és mind a három kártyahúzásos kört túlélték hiánytalanul.

Végezetül:
A társasjáték egy nagyon egyszerű mechanizmusra épül: húzol vagy átadod a képességedet. Mégis, a játékosoknak muszáj összebeszélniük, hogy mely körben mit kell tegyenek. Két játékos móddal az összes, aktuálisan nem használt karakternek az alap képességét egyszer kihasználhatjuk, így téve kiegyensúlyozottabbá a játékot. 
Több nehézségi szint is létezik a játékban, de a nehezítetteket csak az igazáb összehangolt csapatoknak ajánljuk!

Társasjáték GURU webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban 

Kell ennél több?
Társasjáték GURU 

Paraméterek

Ajánlott korosztály 9-11 éves kortól
Játékosok száma 1-7 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 1 fő
Játékszabály jellege közepes
Játékosok száma (max) 7 fő
Ajánlott életkor (min) 10 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 10 év felett
Játékidő (maximum) 45 perc
Játékidő (minimum) 20 perc
Téma szamurájos
Játék jellege alapjáték
Játék eszköze kistábla (max 50x50)
Játék mechanizmusa ügyességi
Játék mechanizmusa építmény kialakítós
Szerző Antoine Bauza
Kiadó Gém Klub Kft.
Kiadás éve 2016
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség nyelvfüggetlen
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Nem
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek Kombinációs készség
Fejlesztési területek Együttműködési képesség / kooperáció
Fejlesztési területek Szociális képességek fejlesztése

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Ezt ne hagyd ki!

Hasonló termékek

3.690 Ft 3.290 Ft
3.490 Ft 3.090 Ft
9.590 Ft 8.590 Ft