A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Rendszerünk a személyes adataidat a GDPR-ral, a szolgáltatásokra vonatkozó ÁSZF-ekben előírtakkal, valamint az új adatvédelmi és cookie szabályzatban foglaltakkal összhangban fogja kezelni. Rendben
Menü
06209265181

Tudnak-e repülni a malacok?

Ár:
4.990 Ft
4.290 Ft
Kedvezmény: 700 Ft
Elérhetőség: Előrendelhető
Gyártó: Piatnik
Átlagos értékelés: Nem értékelt

A Tudnak-e repülni a malacok? egy vicces, ismeretterjesztő társasjáték, amelyben a gyerekek állatokról tanulhatnak játszva. 60 féle hazai és külföldi állatot veszünk górcső alá, akiknek több tulajdonságával kell tisztában lennünk! Tévedni nem érdemes, mert a többiek leköröznek bennünket!


Állapot
új
Menny.:db

Leírás

A játékról röviden:
A Piatnik kiadó szórakoztató társasjátéka 5 éves kortól 2-4 játékos részére, a gyerekek kedvenceivel, az állatokkal foglalkozik!

Mit kapunk a dobozban?
1 pontozótábla - a malacok kifutópályája, 4 repülő malac figura, 60 állatkártya, 24 tulajdonságkártya, 16 korong, 1 játékleírás megoldásokkal és különleges információkkal

A játék menete:
Készítsük elő a játék területet: tegyük össze a pontozótáblát, mindenki válasszon magának egy színben repülő malacot - ők lesznek a pont lépőink, tegyük a pontozó köré a 24 kategóriát és osszuk ki fejenként a 4-4 tipp zsetont.
A játékosok stócolják fel a 60 darab állat kártyát lappal lefelé a kategóriák mellett, majd a kezdő játékos fordítson fel egy darabot valamelyik kupac tetejéről. A játékosoknak a dolga az lesz, hogy a 4 szavazó zsetonukat elhelyezzék a kategóriákon.
Például: a katica bogarat fordítottuk fel, azaz kerülhet jelölő a 'szárnyas', 'téli álmot alszik', 'csápja van', 'kitin páncélos', stb. kártyákra. Természetesen két vagy több játékos jelölője kerülhet egy azonos felületre, de nem biztos, hogy ők jól válaszoltak! Ha egy játékos befejezte a jelölő rakását, azaz mind a négy darab felkerült, úgy a többi játékos nem tehet már fel többet, véget ért a kör ideje.

Hogyan lehet nyerni?
A megoldó füzet segítségével olvassátok le, mely képeket jelölik a felfordított állat képe mellett. Ha valamivel nem értetek egyet, járjatok utána a furcsaságoknak!
Egy-egy pont jár minden helyesen eltalált tulajdonság után és -1 a rosszul gondoltakért.

Végezetül:
A játékban nem elég gyorsnak lenni (bár kétség kívül az elmélázók kevesebb pontot fognak gyűjteni), taktikusan is kell gondolkodni! Minél többet játszotok ezzel a társasjátékkal, annál kézenfekvőbbek lesznek a válaszok és annál több lesz a tudásotok! Játsszatok és tanuljatok észrevétlenül!


Társasjáték GURU webáruház  Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban 

Kell ennél több?
Társasjáték GURU 

Paraméterek

Ajánlott korosztály 5-6 éves kortól
Játékosok száma 2-4 fő
Játékosszám többszemélyes játék
Játékosok száma (min) 2 fő
Játékszabály jellege egyszerű
Játékosok száma (max) 4 fő
Ajánlott életkor (min) 5 év
Ajánlott életkor (max) 99 év
Ajánlott korosztály 5 év felett
Játékidő (maximum) 30 perc
Játékidő (minimum) 20 perc
Téma állatos
Játék jellege alapjáték
Játék eszköze kártya
Játék mechanizmusa ügyességi
Játék mechanizmusa kártyás
Kiadás nyelve magyar
nyelvi függőség magyar
Játékszabály nyelvei (Magyar) Igen
Játékszabály nyelvei (Angol) Nem
Játékszabály nyelvei (Német) Nem
Játékszabály nyelvei (Egyéb) Nem
Fejlesztési területek rendszerező készség
Fejlesztési területek Logikai készségek fejlesztése
Fejlesztési területek memória

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Ezt ne hagyd ki!

Hasonló termékek