Csatolt dokumentumok
Túl az Óperencián
Ár:
5.290 Ft
4.790 Ft
Kedvezmény:
500 Ft
Elérhetőség: | Raktáron |
Gyártó: | Keller & Mayer |
Átlagos értékelés: |
![]() |
Indulj vándorútra a mesebeli erdőn keresztül. Jó tett helyébe jót várj! Meglásd, ha segítesz a bajbajutott mesehősökön, ők is segítenek majd neked. Szerezd meg a várkastély kulcsait és gyűjts össze elegendő kardot, hogy kiszabadíthasd a királylányt! |
|
|
|
Név: | Kép: | Állapot: | Elérhetőség: | Ár: | Kosárba |
Túl az Óperencián
|
új
|
Raktáron
|
5.290 Ft
4.790 Ft
|
|
|
Túl az Óperencián - BONTOTT társasjáték
|
használt
|
Előrendelhető
|
5.290 Ft
4.790 Ft
|
|
Leírás
A játékról röviden:
Gróber Gabriella és Kőműves András játéka, 1-4 fő számára a magyar népmesék világába kalauzolja el a gyerkőcöket, amit már 5 éves kortól is játszhatnak a kicsik.
Mit kapunk a dobozban?
1 játéktábla, 4 bábu, 1 speciális dobókocka, 18 kardkártya, 28 eszközkártya, 16 kulcskorong
A játék menete:
Minden játékos választ egy bábut és felrakja azt a várkapu elé a startmezőre. Mindenki kap egy kardot, amiket a többi játékelemmel az első játék előtt óvatosan ki kell pattintani a helyéről. Majd a kardokat, a kulcsokat és az egyéb eszközkártyákkal együtt olyan helyre kell rakni, ahonnét minden játékos könnyen eléri.
A játékot a legfiatalabb kezdi, aki dob a dobókockával és az óramutató járásával ellenkező irányban lelépi a kidobott számú mezőt.
Ha egy játékos olyan mezőre lép, ahol kard van, akkor kap egy kardot. Ezt érdemes gyűjtögetni, hiszen, csak ezzel lehet legyőzni a sárkányt. Ugyanis ha valaki sárkányt dob ki, akkor eldöntheti, hogy egyet felhasználva legyőzi a bestiát, vagy visszalép a startmezőre.
Amennyiben hétmérföldes csizmát dob, akkor egy tetszőleges mezőre léphet. Kivéve, ha már a váron belül van, ugyanis akkor egy helyben marad.
Egy olyan mezőre érkezve, ahol egy mesehős segítségre szorul, akkor a megfelelő eszközlapka felhasználásával szerezhet egy kulcsot. Az ilyen mezők kulccsal vannak jelölve, és mindig szerepel a tárgy a mező mellett, amivel azt meg lehet szerezni.
A tárgyakat úgy lehet megszerezni, ha a megfelelő mezőre lép a játékos.
Amennyiben megvan a három kulcs, be lehet menni a várba és tovább haladni a torony felé. Viszont ha sárkányt gurít vagy ilyen mezőre lép valaki, fel kell használnia egy kardot. Amennyiben már nincsen több kardja, vissza kell mennie a kezdőmezőre.
Hogyan lehet nyerni?
A játékot az nyeri, aki először jutott el a torony ajtajáig, ahol a királylány raboskodik.
Végezetül:
A túl az Óperencián egy igazán elbűvölő kis játék a kicsik számára, amit akár az egész család együtt játszhat a lurkókkal. Sok vidámságot, színes kalandokat és önfeledt szórakozást ígér ez a varázslatos társasjáték. Ajánljuk minden kisgyermekes családnak.
Kell ennél több?
Társasjáték GURU
Paraméterek
Ajánlott korosztály | 5-6 éves kortól |
Játékosok száma | 1-4 fő |
Játékosszám | többszemélyes játék |
Játékosok száma (min) | 1 fő |
Játékszabály jellege | kezdő |
Játékosok száma (max) | 4 fő |
Ajánlott életkor (min) | 5 év |
Ajánlott életkor (max) | 99 év |
Ajánlott korosztály | 5 év felett |
Játékidő (maximum) | 25 perc |
Játékidő (minimum) | 15 perc |
Téma | sárkányos |
Játék jellege | alapjáték |
Játék eszköze | nagytábla (min 50 x50) |
Játék mechanizmusa | ügyességi |
Játék mechanizmusa | panel lerakós |
Szerző | Kálmán Anna |
Kiadó | Keller & Mayer |
Kiadás nyelve | magyar |
nyelvi függőség | nyelvfüggetlen |
Játékszabály nyelvei (Magyar) | Igen |
Játékszabály nyelvei (Angol) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Német) | Nem |
Játékszabály nyelvei (Egyéb) | Nem |
Fejlesztési területek | Vizuális érzék fejlesztése |
Fejlesztési területek | Stratégiai gondolkodás |
Fejlesztési területek | Logikai készségek fejlesztése |
Vélemények

1 értékelés





Írja meg véleményét!
Vanda |

2015. 10. 17.
Nagyon aranyos játék, a tábla és minden eleme el van találva. Nagyon jól szórakozunk vele. Jó vétel volt.